Rajastan - Reisverslag uit Madras, India van Joris & Eefje - WaarBenJij.nu Rajastan - Reisverslag uit Madras, India van Joris & Eefje - WaarBenJij.nu

Rajastan

Door: joris & eefje

Blijf op de hoogte en volg Joris & Eefje

28 Juni 2011 | India, Madras

Hee allemaal,

Hier een paar foto's van het mooie Rajastan. Volgende keer zullen we weer een verhaaltje schrijven over de reis:)

Groetjes,

Joris en Eefje

Foto's:

• 29 Juni 2011 - 07:08

Agnetha..:

He Joris en Eefje,

Ik liep een beetje achter met het lezen van jullie verhalen maar ik ben nu weer helemaal bij.. :) Echt super om te zien hoe mooi het daar is! En erg leuke verhalen, filmpjes en foto's!! Geniet er nog van, voor je het weet ben je weer terug in Lichtenvoorde en zitten jullie weer met ons in de kroeg..!! (niet dat daar wat mis mee is.. ;))
    Liefs, agnetha

Laura:

Mooie fotos!Xx

• 05 Juli 2011 - 09:32

Floor:

Mooie kiekjes weer! Geniet nog van 't laatste maandje! Dikke kus!

• 10 Juli 2011 - 13:32

Manon:

Lieve Joris en Eefje,

Ik moest nog even een stukje terug lezen maar wat hebben jullie een super tijd :) Geniet nog van jullie reis en tot over een maand alweer? Gaat snel ;)

Groetjes Manon

• 16 Juli 2011 - 14:04

Marjolein Doosje:

Hee Joris & Eefje!

Ik heb al jullie foto's bekeken,mooie foto's, ziet er super leuk uit! Hoop dat jullie niet meer ziek worden, geniet nog even in India en heel veel plezier in Nepal!

Liefs Marjolein.